Witaj nieznajomy. Jesteś niezalogowany.
Koszyk jest pusty
Regulamin Płatności i przesyłki
 
 
Zwroty, wymiany i reklamacje

5. Zwroty i reklamacje towarów

5.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie do 14 dni bez podania przyczyny poprzez złożenie oświadczenia. Termin płynie od daty odebrania przesyłki do daty złożenia oświadczenia, przy czym jako złożenie oświadczenia rozumie się datę jego nadania, a nie dzień odebrania przez Sklep.

5.2 Oświadczenie można złożyć emailem lub dołączyć do przesyłki.

5.3. Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie rzeczy w stanie niezmienionym, chyba  że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (tzn. woreczek, w który zapakowany jest produkt może ulec zniszczeniu w czasie otwierania ) oraz dołączenie do paczki wypełnionego formularza zwrotu. lub kartki z danymi, z numerem zamówienia, numerem konta.

5.4. Po otrzymaniu przesyłki ze zwróconym towarem Sklep dokona niezwłocznego zwrotu  środków, nie później jednak niż w terminie 5 dni.

5.5. W wypadku odstąpienia od umowy,  sklep nie pokrywa kosztów przesłania towaru od sprzedającego do naszej siedziby firmy.

5.6. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.

5.7. Każdorazowo, gdy towar jest niezgodny z umową Klientowi przysługuje prawo do reklamacji, przy czym klient jest zobowiązany opisać na czym polega niezgodność oraz dokonać wyboru swojego roszczenia tj. żądać naprawy lub wymiany. Opis niezgodności oraz wybór roszczenia prosimy kierować drogą elektroniczną (adres e-mail patrz punkt 1.2) lub listownie na adres siedziby (adres patrz punkt 1.1).Można skorzystać z formularza reklamacji.

5.8. Do reklamacji sklep ustosunkuje się w terminie 14 dni liczonym od daty odebrania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

5.9 Podstawą zwrotu lub reklamacji towaru jest paragon, który zawsze dołączany jest do paczki. Klient wraz ze zwracanym lub reklamowanym produktem jest zobowiązany do dołączenia do paczki oryginalnego paragonu lub jego kopii.

ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE NALEŻY KIEROWAĆ POD ADRES:

2SKIN KAROLINA MACIEJA, MARTA RASZYK

ul.Starościńska 6a

93-362 Łódź

6. Wymiany

6.1. Klient ma prawo wymienić produkt na inny w ciągu 14dni od daty otrzymania przesyłki.

6.2. Klient, aby wymienić towar składa oświadczenie - informuje obsługę sklepu o chęci wymiany. Oświadczenie można złożyć dowolnym sposobem : telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Towar na wymianę jest rezerwowany w magazynie dla danego klienta

6.3. Warunkiem wymiany jest odesłanie rzeczy w stanie niezmienionym, chyba  że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (tzn. woreczek, w który zapakowany jest produkt może ulec zniszczeniu w czasie otwierania) oraz dołączenie do paczki kartki z danymi, z numerem zamówienia lub wypełnionego formularza wymiany.

6.4. Po otrzymaniu przesyłki z towarem na wymianę Sklep dokona wymiany nie później jednak niż w ciągu 48h.

6.5 Koszt przesyłki na wymianę ponosi klient 7zł. Pieniądze można wpłacić na konto bądź dołączyć do odsyłanej rzeczy.

6.6 Jeżeli z tytułu wymiany wynika dopłata lub niedopłata, sklep skontaktuje się z klientem drogą emailową (zwróci różnicę na wskazane konto lub poprosi o dopłatę na konto firmowe.

6.7 Podstawą wymiany towaru jest paragon, który zawsze dołączany jest do paczki. Klient wraz ze odesłanym produktem jest zobowiązany do dołączenia do paczki oryginalnego paragonu lub jego kopii.

ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE NALEŻY KIEROWAĆ POD ADRES:

2SKIN KAROLINA MACIEJA, MARTA RASZYK

ul.Starościńska 6a

93-362 Łódź
 
Uwaga!
zamknij
 
 
Newsletter
Zapisz się do newslettera! Jako pierwszy dowiesz się o promocjach i nowościach.
E-mail: Zapisz się
zamknij
 
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.