Witaj nieznajomy. Jesteś niezalogowany.
Koszyk jest pusty
Regulamin Płatności i przesyłki
 
 
Regulamin

Regulamin

1. Postanowienia ogólne

1.1. Sklep internetowy znajdujący się pod adresem  jest prowadzony przez Firmę 2SKIN s.c. KAROLINA MACIEJA, MARTA RASZYK UL.Starościńska 6a 93-362 Łódź, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Łodzi pod numerami:   (dla KAROLINA MACIEJA) oraz  (dla MARTA RASZYK ).

1.2. Dane kontaktowe:

a) e-mail: 2skin@2skin.pl

b) telefon: 502626500 (dla zamówień sklepowych - indywidualnych ) oraz 605225905 (dla zamówień grupowych i  hurtowych)

1.3. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

1.4. Ceny towarów znajdujących się w ofercie sklepu www.dancewear.com.pl  są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (23%) (ceny brutto). Są one wiążące dla stron od momentu zawarcia umowy (patrz punkt 2.1).

1.5. Ceny towarów nie zawierają kosztów wysyłki, które każdorazowo są naliczane przy składaniu zamówienia. Koszt wysyłki będzie określony i znany klientowi przed podjęciem wiążącej decyzji o zakupie.

2. Zamówienia i płatności

2.1. Poprzez zawarcie umowy pomiędzy Sklepem a kupującym, rozumie się potwierdzenie przez Sklep zamówienia kupującego złożonego na formularzu zamówień, na które składają się następujące dane: rodzaj wybranego towaru, cena towaru oraz koszty wysyłki.

2.2. Warunkiem zawarcia umowy jest akceptacja Regulaminu, o którą Klient zostanie poproszony przed akceptacją formularza zamówień. Nie jest zaś konieczne zakładanie konta użytkownika czyli zarejestrowanie się w sklepie, aby złożyć zamówienie.

2.3. W każdym momencie po założeniu konta, klient ma prawo do jego trwałego usunięcia przez Sklep, poprzez wyrażenie takiej woli w korespondencji elektronicznej (adres e-mail patrz punkt 1.2) lub tradycyjnej (dane adresowe patrz punkt 1.1).

2.4. Poprzez realizację zamówienia rozumie się nadanie przez Sklep przesyłki u operatora logistycznego. W zależności od wybranej opcji jest to dostarczenie paczek do urzędu Poczty Polskiej, paczkomatu lub odbiór przesyłek przez kuriera. Warunki realizacji zamówienia określa punkt 2.6.

2.5. Bezpośrednio po przyjęciu zamówienia zostanie wysłany e-mail z podsumowaniem transakcji (zakupiony towar, jego cena, koszty wysyłki).

2.6. Warunkiem prawidłowej realizacji zamówienia jest podanie właściwych danych teleadresowych koniecznych do przesłania towaru, wybór opcji płatności za pobraniem lub odebranie przez sklep przelewu:

nadanego przelewem tradycyjnym do 10 dni po złożeniu zamówienia z podaniem numeru zamówienia w tytule wpłaty.

2.7. Zamówienia, które nie zostaną opłacone przelewem tradycyjnym do 10  dni zostają anulowane.

2.8. Jeżeli Sklep nie będzie mógł zrealizować zamówienia o czym poinformuje drogą elektroniczną niezwłocznie ale nie później niż 2 dni po złożeniu zamówienia to za zgodą Klienta spełni świadczenie zastępcze tj. zaoferuje towar w tej samej jakości, cenie lub podobny ale tylko po uzgodnieniu z klientem.

2.9. W wypadku braku zgody Klienta na świadczenie zastępcze oraz jeżeli złożone zamówienie zostało opłacone przelewem to kwota zostanie zwrócona na rachunek nadawcy w terminie 24h (dotyczy dni roboczych).

2.10. Każdorazowo gdy klient poda złe dane w formularzu zamówienia ma prawo je zmienić kontaktując się ze sklepem, korzystając z danych wyszczególnionych w punkcie 1.2.

Złożenie zamówienia zobowiązuje do zapłaty.

3. Koszty i terminy przesyłek

3.1. Koszty związane z przesłaniem zamówienia są zależne od wybranej przez klienta opcji wysyłki.

Ceny produktów widoczne w sklepie nie zawierają kosztów przesyłki. Gdy klient wybierze formę przesyłki, koszty te zostaną dodane automatycznie do ceny produktu.

3.2. Koszty przesyłki wynoszą przy wyborze następujących opcji wysyłki:

paczkomaty: dostawa w ciągu 1-2dni roboczych - płatność kartą płatniczą  przy odbiorze przesyłki z paczkomatu - 10.90zł, przelew (przedpłata na konto za zamówienie i odbiór przesyłki z paczkomatu) - 6.90zł
poczta polska dostawa w ciągu 4-7dni roboczych : przelew (przedpłata na konto za zamówienie)  - 11.90zł
poczta polska priorytet dostawa w ciągu 1-2dni roboczych - dostawa w ciągu od 1 do 2dni: pobranie (płatność przy odbiorze) - 17.90zł, przelew (przedpłata na konto za zamówienie) - 13.90zł
kurier dostawa w ciągu 1-2dni roboczych : przelew (przedpłata na konto za zamówienie)- 13.90zł, za pobraniem  (płatność przy odbiorze) - 15,90zł

3.3. Każdorazowo przed podjęciem ostatecznej i wiążącej umowy o zakupie, klient będzie wyraźnie powiadomiony na formularzu zamówień o wybranej przez siebie formie przesyłki i wiążącym się z tym kosztem.

3.4. Czas dostarczenia zamówienia to czas liczony od nadania przesyłki w Urzędzie Pocztowym lub u kuriera do momentu odebrania jej przez klienta lub pozostawienia przez operatora logistycznego powiadomienia o możliwości odebrania przesyłki (tzw. awizo).

3.5. Czas dostarczenia zamówienia jest zależny od wybranej formy przesyłki i opisany w poniższej tabeli:

Czasy dostarczenia zamówienia*

Firma

Rodzaj przesyłki

Czas dostarczenia

Uwagi

Poczta polska

Paczka zwykła tzw. ekonomiczna

4 dni – 7dni

włącznie z dniem nadania

Paczka priorytetowa

 Do 3 dni

włącznie z dniem nadania

Kurier DPD

Przesyłka kurierska

24 h – 48h

następny i kolejny dzień roboczy

inpost paczkomat 24h - 48h

następny i kolejny dzień roboczy

* - podane czasy dotyczą dni roboczych i są podane za danymi znajdującymi się na stronach www Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej.

3.6. W przypadku deklaracji operatora logistycznego o zagubieniu przesyłki Sklep zajmie się organizacją postępowania reklamacyjnego.

3.7. Jeżeli zamówienie zostało opłacone z góry to w przypadku opisanym w punkcie 3.6 sklep dokona zwrotu środków niezwłocznie (ale nie dłużej niż w ciągu 3 dni roboczych).

4. Program lojalnościowy i punkty rabatowe

Program lojalnościowy w sklepie 2skin jest oparty na systemie naliczania punktów rabatowych.

PUNKTY RABATOWE ZBIERA ORAZ MOŻE WYKORZYSTAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE KLIENT ZAREJESTROWANY W SKLEPIE 2SKIN , KTÓRY DOKONAŁ ZAKUPU PO UPRZEDNIM ZALOGOWANIU SIĘ

Kiedy Klient otrzymuje punkty rabatowe?

Klient otrzymuje punkty za zamówienie, które złożył po uprzednim zalogowaniu się i  które potem otrzyma status „zrealizowano”
Klient otrzymuje punkty według przelicznika: 50zł wydane = 500 pkt.
System przeliczy na punkty dowolną kwotę, nie tylko pełne 50zł. np. 37 zł = 370 pkt.
(w przypadku zwrotu towaru punkty zostaną odebrane)

Jak wykorzystać otrzymane punkty?

Klient wykorzystuje punkty podczas kolejnych zakupów według przelicznika: 500 pkt = 2zł rabatu.
(system przeliczy dowolną ilość punktów na odpowiednią kwotę, nie tylko pełne 500 pkt.)

50 zł wydane = 500 pkt. = 2 zł rabatu
Suma punktów do wykorzystania w jednym zamówieniu nie może być większa niż 10% całej kwoty.

Punkty mają ważność jednego roku od daty złożonego zamówienia.

Przykład:
Pani Nowacka zakupiła 5 szt. odzieży na łączna kwotę 470zł co daje jej 4700 punktów, po przeliczeniu otrzymuje 18,80zł rabatu. Pani Nowacka robi następne zakupy na kwotę 200zł i może wykorzystać rabat 18,80zł, ale jak złoży zamówienie na kwotę 50zł, to będzie mogła wykorzystać rabat tylko 5zł, ponieważ suma punktów do wykorzystania w jednym zamówieniu nie może być większa niż 10% całej kwoty.Resztę punktów może wydać składając następne zamówienie..

Uwagi ogólne
Każdy towar w sklepie ma przypisaną określoną liczbę punktów (cena produktu = określona ilość punktów).
Przy dokonywaniu zakupów liczba punktów jest sumowana (nie sumujemy punktów za koszty przesyłki).
Suma punktów do wykorzystania w jednym zamówieniu nie może być większa niż 5000 punktów.
Po złożeniu kolejnego zamówienia, odpowiednia liczba punktów zostaje odjęta od sumy punktów zgromadzonych na koncie Klienta.
W przypadku zwrotu towaru punkty zostaną odebrane.
Liczba punktów zebranych przez Klienta jest widoczna w jego koncie.
Nie dokonujemy zwrotu pieniędzy za punkty wykorzystane w sklepie.
W przypadku odzieży zakupionej w obniżonej cenie (np. z wyprzedaży) punkty rabatowe nie mają zastosowania.

5. Zwroty i reklamacje towarów

5.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie do 14 dni bez podania przyczyny poprzez złożenie oświadczenia. Termin płynie od daty odebrania przesyłki do daty złożenia oświadczenia, przy czym jako złożenie oświadczenia rozumie się datę jego nadania, a nie dzień odebrania przez Sklep.

5.2 Oświadczenie można złożyć emailem lub dołączyć do przesyłki.

5.3. Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie rzeczy w stanie niezmienionym, chyba  że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (tzn. woreczek, w który zapakowany jest produkt może ulec zniszczeniu w czasie otwierania ) oraz dołączenie do paczki wypełnionego formularza zwrotu. lub kartki z danymi, z numerem zamówienia, numerem konta.

5.4. Po otrzymaniu przesyłki ze zwróconym towarem Sklep dokona niezwłocznego zwrotu  środków, nie później jednak niż w terminie 5 dni.

5.5. W wypadku odstąpienia od umowy,  sklep nie pokrywa kosztów przesłania towaru od sprzedającego do naszej siedziby firmy.

5.6. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.

5.7. Każdorazowo, gdy towar jest niezgodny z umową Klientowi przysługuje prawo do reklamacji, przy czym klient jest zobowiązany opisać na czym polega niezgodność oraz dokonać wyboru swojego roszczenia tj. żądać naprawy lub wymiany. Opis niezgodności oraz wybór roszczenia prosimy kierować drogą elektroniczną (adres e-mail patrz punkt 1.2) lub listownie na adres siedziby (adres patrz punkt 1.1).Można skorzystać z formularza reklamacji.

5.8. Do reklamacji sklep ustosunkuje się w terminie 14 dni liczonym od daty odebrania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

5.9 Podstawą zwrotu lub reklamacji towaru jest paragon - dowód sprzedaży, który zawsze dołączany jest do paczki. Klient wraz ze zwracanym lub reklamowanym produktem jest zobowiązany do dołączenia do paczki oryginalnego paragonu lub jego kopii. Paragon - dowód sprzedaży jest podstawą do zwrotu pieniędzy. To jest dowód, który my jako firma 2skin składamy Urzędowi Skarbowemu z wyjaśnieniem, że klient zwrócił nam towar.

ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE NALEŻY KIEROWAĆ POD ADRES:

2SKIN KAROLINA MACIEJA, MARTA RASZYK

ul.Starościńska 6a

93-362 Łódź

6. Wymiany

6.1. Klient ma prawo wymienić produkt na inny w ciągu 14dni od daty otrzymania przesyłki.

6.2. Klient, aby wymienić towar składa oświadczenie - informuje obsługę sklepu o chęci wymiany. Oświadczenie można złożyć dowolnym sposobem : telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Towar na wymianę jest rezerwowany w magazynie dla danego klienta

6.3. Warunkiem wymiany jest odesłanie rzeczy w stanie niezmienionym, chyba  że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (tzn. woreczek, w który zapakowany jest produkt może ulec zniszczeniu w czasie otwierania) oraz dołączenie do paczki kartki z danymi, z numerem zamówienia lub wypełnionego formularza wymiany.

6.4. Po otrzymaniu przesyłki z towarem na wymianę Sklep dokona wymiany nie później jednak niż w ciągu 48h.

6.5 Koszt przesyłki na wymianę ponosi klient.

6.6 Jeżeli z tytułu wymiany wynika dopłata lub niedopłata, sklep skontaktuje się z klientem drogą emailową (zwróci różnicę na wskazane konto lub poprosi o dopłatę na konto firmowe.

6.7 Podstawą wymiany towaru jest paragon, który zawsze dołączany jest do paczki. Klient wraz ze odesłanym produktem jest zobowiązany do dołączenia do paczki oryginalnego paragonu lub jego kopii.

ZWROTY, WYMIANY I REKLAMACJE NALEŻY KIEROWAĆ POD ADRES:

2SKIN KAROLINA MACIEJA, MARTA RASZYK

ul.Starościńska 6a

93-362 Łódź

7. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

7.1. W przypadku podejrzeń klienta, że elektroniczny mechanizm składania zamówień (czytaj formularz zamówień) błędnie oblicza wartość zamówienia lub w inny sposób różni się z zapisami regulaminu ma prawo do reklamacji przy czym jest zobowiązany do opisania na czym polega błąd. Poprzez błąd w obliczeniu wartości zamówienia rozumie się przede wszystkim zawyżone ceny towarów i kosztów wysyłki w stosunku do tych, które prezentowane są na kartach poszczególnych produktów.

8. Dane osobowe klientów i ich bezpieczeństwo

8.1. Dane osobowe klientów wykorzystywane są tylko do celów realizacji zamówienia przez Firmę 2skn SC.

8.2. Dane osobowe klientów nie są udostępniane firmom zewnętrznym za wyjątkiem sytuacji opisanej w punkcie 7.3.

8.3. Klient dokonujący zakupu w sklepie i decydujący się skorzystać z usług kuriera, wyraża zgodę na przekazanie swojego numeru telefonu, który może być wykorzystany przez firmę kurierską w celu dostarczenia paczki do klienta.

9 Newsletter

9.1. Newsletter (informacja handlowa) wysyłana jest tylko do tych użytkowników, którzy są zarejestrowani w bazie sklepu.

9.2. Klient ma prawo do rezygnacji z newslettera poprzez wyrażenie takiej woli w korespondencji elektronicznej lub tradycyjnej (dane do korespondencji patrz punkt 2.1).

Lub poprzez kliknięcie na aktywny link rezygnacji z otrzymywania newslettra, który każdorazowo załączony jest do treści wysyłanej informacji handlowej.

10. Postanowienia końcowe

10.1. Spory zostaną oddane sądowi właściwemu dla miejsca zamieszkania Klienta.

10.2.  W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają akty prawne: kodeks cywilny (ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. - Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93), ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (z dnia 27 lipca 2002 - Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176), ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną (z dnia 18 lipca 2002r. - Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204) oraz ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (z dnia 2 marca 2000r. - Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271).

10.3. W myśl Art. 8.1 punkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną sklep udostępni klientowi regulamin przed akceptacją formularza zamówień w taki sposób, który umożliwi jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się klient (np. w postaci pliku PDF lub zrzutu ekranu).

11. Wymagania techniczne

11.1. Wymagania techniczne, niezbędne do współpracy ze sklepem www.dancewear.com.pll:

a) dostęp do sieci Internet,

b) zainstalowana przeglądarka stron WWW następujących marek i wersji

Microsoft Internet Explorer wersja 7 lub nowsza,

Mozilla Firefox  wersja 8 lub nowsza,

c) sklep 2skin.pl nie wymaga określonej rozdzielczości ekranu – dla komfortu przeglądania stron zalecana jest rozdzielczość ekranu: 1024x768 pixela.

d) posiadanie aktywnego konta e-mail

e) polityka związana z tzw. plikami cookies została opisana w Polityce Prywatności

 
Uwaga!
zamknij
 
 
Newsletter
Zapisz się do newslettera! Jako pierwszy dowiesz się o promocjach i nowościach.
E-mail: Zapisz się
zamknij
 
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.