Witaj nieznajomy. Jesteś niezalogowany.
Koszyk jest pusty
Regulamin Płatności i przesyłki
 
 
Program lojalnościowy

 

Program lojalnościowy w sklepie 2skin jest oparty na systemie naliczania punktów rabatowych.

PUNKTY RABATOWE ZBIERA ORAZ MOŻE WYKORZYSTAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE KLIENT ZAREJESTROWANY W SKLEPIE 2SKIN , KTÓRY DOKONAŁ ZAKUPU PO UPRZEDNIM ZALOGOWANIU SIĘ

Kiedy Klient otrzymuje punkty rabatowe?

Klient otrzymuje punkty za zamówienie, które złożył po uprzednim zalogowaniu się i  które potem otrzyma status „zrealizowano”
Klient otrzymuje punkty według przelicznika: 50zł wydane = 500 pkt.
System przeliczy na punkty dowolną kwotę, nie tylko pełne 50zł. np. 37 zł = 370 pkt.
(w przypadku zwrotu towaru punkty zostaną odebrane)

Jak wykorzystać otrzymane punkty?

Klient wykorzystuje punkty podczas kolejnych zakupów według przelicznika: 500 pkt = 2zł rabatu.
(system przeliczy dowolną ilość punktów na odpowiednią kwotę, nie tylko pełne 500 pkt.)

50 zł wydane = 500 pkt. = 2 zł rabatu
Suma punktów do wykorzystania w jednym zamówieniu nie może być większa niż 10% całej kwoty.

Punkty mają ważność jednego roku od daty złożonego zamówienia.

Przykład:
Pani Nowacka zakupiła 5 szt. odzieży na łączna kwotę 470zł co daje jej 4700 punktów, po przeliczeniu otrzymuje 18,80zł rabatu. Pani Nowacka robi następne zakupy na kwotę 200zł i może wykorzystać rabat 18,80zł, ale jak złoży zamówienie na kwotę 50zł, to będzie mogła wykorzystać rabat tylko 5zł, ponieważ suma punktów do wykorzystania w jednym zamówieniu nie może być większa niż 10% całej kwoty.Resztę punktów może wydać składając następne zamówienie..

Uwagi ogólne
Każdy towar w sklepie ma przypisaną określoną liczbę punktów (cena produktu = określona ilość punktów).
Przy dokonywaniu zakupów liczba punktów jest sumowana (nie sumujemy punktów za koszty przesyłki).
Suma punktów do wykorzystania w jednym zamówieniu nie może być większa niż 5000 punktów.
Po złożeniu kolejnego zamówienia, odpowiednia liczba punktów zostaje odjęta od sumy punktów zgromadzonych na koncie Klienta.
W przypadku zwrotu towaru punkty zostaną odebrane.
Liczba punktów zebranych przez Klienta jest widoczna w jego koncie.
Nie dokonujemy zwrotu pieniędzy za punkty wykorzystane w sklepie.
W przypadku odzieży zakupionej w obniżonej cenie (np. z wyprzedaży) punkty rabatowe nie mają zastosowania
 
Uwaga!
zamknij
 
 
Newsletter
Zapisz się do newslettera! Jako pierwszy dowiesz się o promocjach i nowościach.
E-mail: Zapisz się
zamknij
 
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.