Witaj nieznajomy. Jesteś niezalogowany.
Koszyk jest pusty
Regulamin Płatności i przesyłki
 
 
Najczęściej zadawane pytania

FAQ - Najczęściej zadawane pytania


1. Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
Logowanie nie jest konieczne ? ułatwia ono tylko proces składania zamówienia i pozwala zamawiającemu
na śledzenie losów zamówienia online. Dla zamówień złożonych poprzez stronę, kupujący otrzyma również
automatyczne potwierdzenie wysyłki. Jakkolwiek, możliwe jest również składanie zamówień za pomocą e-mail'a. Przed złożeniem takiego zamówienia prosimy jednak by upewnić się,
że interesujący nas produkt (opcja rozmiarowa i kolorystyczna) jest aktualnie dostępny na naszej stronie.

2. W jaki sposób mogę zapłacić za towar?
Istnieją dwie formy dokonania zapłaty za zamówiony towar ? przedpłata na konto oraz przy odbiorze (tzw. pobranie)
- więcej przeczytasz na ten temat w zakładce "płatności i przesyłki".

3. W jaki sposób można dokonać przedpłaty?
Podczas składania zamówienia dokonujemy wyboru sposobu zapłaty za zamówiony towar.
W przypadku zaznaczenia przedpłaty, najpierw klient otrzymuje maila z potwierdzeniem zamówienia.
Numer konta podawany jest w mailu następnym (nigdzie indziej nie jest on podany na stronie)
tak by pracownicy mogli tuż po otrzymaniu zamówienia, dodatkowo sprawdzić dostępność zamawianych rzeczy.
Unikamy w ten sposób systuacji, które zdarzają się w innych sklepach internetowych - że klient wpłacił już
pieniądze na konto od razu po dokonaniu zakupów, a w  międzyczasie okazało się, że 2 ostatnie sztuki już zostały
sprzedane i towar już nie jest dostępny.

4. Czy na zakupiony towar mogę otrzymać fakturę VAT?
Oczywiście ? wystarczy podać dane niezbędne do jej wystawienia, podczas składania zamówienia
(w momencie weryfikacji adresu wysyłki - krok drugi przy składaniu zamówienia).

5. Podałem błędne dane do faktury- czy można ją poprawić?
Nie ma problemu; w takim wypadku prosimy o przesłanie nam na nasz adres noty korygującej.

6. W jaki sposób mogę otrzymać towar?
Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską lub kurierem "Pocztex", więcej przeczytasz na ten temat w
zakładce "płatności i przesyłki".

7. Czy można wybrać konkretną godzinę odbioru dla paczek kurierskich?
Po wysłaniu paczki nie mamy niestety wpływu na czas jej dostarczenia. Nie określamy konkretnych godzin dostawy,
kurier najczęściej trafia do klienta po godzinie 12.

8. Czy można odebrać zamówiony towar osobiście?
W Łodzi nie prowadzimy sklepu stacjonarnego, ale jeżeli chcesz odebrać towar osobiście to skontaktuj się z nami
telefonicznie lub mailowo.

9. Jak długo będę czekał/ła na realizację zamówienia?
Zamówienia złożone w naszym sklepie internetowym najczęściej wysyłane są w ciągu 24 godzin
(w niektórych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu do ok. 2-3 dni roboczych).
Na czas dostawy bezpośredni wpływ ma już wybrana forma wysyłki oraz płatności, więcej przeczytasz na ten temat
w zakładce "płatności i przesyłki".

10. Czy istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru?
Oczywiście nie ma problemu ze zwrotem lub wymianą towaru zakupionego w naszym sklepie.
Więcej przeczytasz na ten temat w zakładce "zwroty wymiany i reklamacje".

11. Czy istnieje możliwość sprawdzenia paczki przed uiszczeniem opłaty podczas dostawy? Co jeżeli paczka dotarła uszkodzona?
Niestety nie ma możliwości sprawdzenia zawartości paczki przed uiszczeniem opłaty za nią, jednak można w obecności kuriera
bądź listonosza dokonać otwarcia paczki po uiszczeniu opłaty za nią i pokwitowaniu odbioru. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek
niezgodności sporządzany jest przez kuriera (listonosza) protokół o rozbieżności, który będzie podstawą późniejszej reklamacji.

12. Jak mogę się dowiedzieć czy moje zamówienie zostało zrealizowane?
W momencie zrealizowania zamówienia do zamawiającego zostaje wysłany e-mail z potwierdzeniem tego faktu.
Status zamówienia można sprawdzić również online - w dowolnym momencie po zalogowaniu się w naszym sklepie, w zakąłdce TWOJE KONTO.

13. Kiedy mogę spodziewać się dokumentów potwierdzających dokonania zakupu?
Dokumenty takie (paragon lub faktura VAT) dostarczane są razem z zamawianym towarem w paczce.

14. Czy produkty widoczne na stronie sklepu objęte są gwarancją?
Wszystkie produkty umieszczone na stronie www.dancewear.com.pl objęte są gwarancją, a w razie wystąpienia wady można je
za pośrednictwem sklepu reklamować. 

15. Jak mogę zareklamować zakupiony w Państwa sklepie towar?
W przypadku wystąpienia wady produktu można go reklamować. W celu zgłoszenia reklamacji prosimy wypełnić
formularz. Więcej przeczytasz na ten temat w zakładce "zwroty wymiany i reklamacje".

 
Uwaga!
zamknij
 
 
Newsletter
Zapisz się do newslettera! Jako pierwszy dowiesz się o promocjach i nowościach.
E-mail: Zapisz się
zamknij
 
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.